måndag, maj 28, 2007

Hurra hurra! Idag fyller jag 1år!!!!!


Hej hej!
Idag fyllde jag 1år! Tänk vad tiden går fort! Jag vill hälsa grattis till alla mina syskon, hoppas vi ses snart! (Brorsan Cash träffade jag ju i helgen, va stor du har blivit brorsan!). I morse upptäckte matte en fästing i mitt öra, det är den första jag har fått någonsin!Förmodligen fick vi med oss den från Hällefors. Den hade inte suttit så länge för den va inte stor. Vi åkte till djuraffären och köpte en fästingplockare och den snälla tanten visade oss hur man skulle ta bort den, för det har vi aldrig gjort förut. Nu på kvällen har vi varit och hälsat på husses föräldrar och Sickan, dom bjöd mig på vaniljbulle, mums! När vi kom hem fick jag min födelsedagstårta.
En underbart komponerad skapelse bestående av hällakaka med bakad leverpastej,lönneberga skinka, hushållsost, piteortens korv och foderkulor! Jag åt upp tårtan på några sekunder! Väldigt smaskigt! Har fått ett ben,och en ny dummy i present också.(den gamla sprack i sömmen förra veckan).
Ja må jag leva , ja må jag leva uti hundrade år! Hurra hurra hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Frej!
Själv fyllde jag tre, den 24/5 fick oxå tårta, och Zacke fick en likadan...VOffelivoff voff hundgrattis!

Andreas sa...

Grattis på födelsedan! /Simson & hans två tjänare - Åsa & Ante