söndag, mars 18, 2007

Back to "Grisberget"


Hej igen! Idag tog husse med mig upp till Grisberget. Det är nu några månader sedan sist vi va där, tack och lov verkar säsongen vara tillbaka snart, vi längtar!(kolla grisen i bakgrunden! det finns en till på ett annat ställe också , fränt va?!) Jag passade på att kontrollera att alla mina bra klätterstenar va kvar där dom skulle, det verkar så iallafall, lite översnöade bara...
Jag gillar utsikten från dem, man har koll på allt! Nu måste skogen skynda sig å tina fram , för isen håller på att smälta bort runt fårön , så där kan vi inte gå mer den här säsongen.
Imorgon får jag vara själv en stund, matte ska till Luleå och skriva tenta. Lyckligtvis kommer husse hem en sväng till mig på lunchen och sen kommer ju matte kl halv2.
Hej så länge!

Inga kommentarer: