lördag, september 15, 2007

Kärlekssorg del 2 och hårdträning




Hej hej!
Ååååhhh jag är så kär...igen. Luktar gott i varenda vrå runt hela kvarteret....så jag vill inte äta så mycket just nu....jag bara tänker på den underbara doften och funderar på vem det kan vara...suck! Nåja. Matte och husse och jag har lagt oss i hårdträning nu... jag är ingen tjockis jag tränar bara upp konditionen inför fältproven!För då måste man orka kuta i flera timmar om det behövs! Matte och husse däremot måste komma i form till bröllopet (i januari, så dom har lite längre tid på sig än jag...)Vi går i skogen, promenerar och cyklar för fullt!Jag får springa brevid cykeln några gånger i veckan nu , ungefär 40-45 minuter åt gången.puh! Men nu e det färdigtränat för ikväll. Nu ska vi slappa i soffan hela högen! Hörs och ses!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror.. om jag ska vara ärlig att ni kommer att vara i toppform till både fältprov och bröllop! Med en sån hund kan det helt enkelt inte gå fel och vi blir så fantastiskt glada om det går riktigt urbra på fälten i höst för det förtjänar ni verkligen! Alla som jobbar och kämpar så bra med sin hund förtjänar verkligen att få lite framgångar!

Och jag tror att om bara din matte håller sig från sånna där cheeseballs [som vi såg henne moffa i sig i ljusets hastighet på lägret i somras] så kommer hon också att vara supersnygg inför bröllopet! :)

Kram
Linn & Co