tisdag, mars 25, 2008

Våffeldag och mitt hundrade blogginlägg!




Hej! Idag är det våffeldagen! Oj så gott! Jag fick också en våffla, med hallonsylt och laktosfri grädde! Jag firar att det idag blir 100 inlägg i bloggen! Matte och husse fick också våfflor, idag va sista dagen på länge som matte fick äta sånt slisk! Imorgon börjar hennes nya stentuffa program, mer om det kan ni läsa på www.lill-anna.blogspot.com . I helgen fick jag träffa lite weimaraner-kompisar, det va Diva och lilla Wilma som skulle vara med på utställning på långfredagen! Kul att träffa er tjejer! Å så fick vi oss en överraskning också, Jossan som är matte åt min pappa Spirit och min storasyster Zafir va också där! Vi trodde knappt våra ögon, för hon bor ju långt borta i skåne. Roligt att se dig också! Jo visst ja! Jag ska ju få en liten kompis! I slutet på nästa vecka åker vi ned till Värmland hela familjen och hämtar hem en liten weimaranertjej! Ska bli så spännande! Matte har namnproblem, hon vet inte riktigt vad vi ska kalla nykomlingen ännu... svårt det där! Ska ju helst vara ett namn som är lätt att ropa.....men man kanske vet när man ser det lilla livet, vad hon ska heta alltså. Har ni bra förslag tas dom tacksamt emot! Nä, nu måste jag vila en stund, dom där våfflorna gjorde mig trött....Zzzzzzzzz


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Frej din lyckans ost! Inte fick jag några våfflor, matte äter bara såna där grönsaker nu. Här kan ni leta hundnamn till er nya lilla tjej. http://vovve.net/Hundnamn/
Hälsningar Egon

Anonym sa...

Hej på er!!
Ja, det var kul att se er också!
Lycka till med det nya lilla livet ni får hem snart!!