söndag, juni 15, 2008

Utställning i Vännäs!


Hej! idag har vi varit på internationell utställning i Vännäs! Det gick bra den här gången också! Jag fick ck och mitt andra certifikat och sen blev jag BIM!!!! Återigen blev snygga tiken Diva BIR och senare också Gruppvinnare!!!! Stort grattis till Annacarin och Erling som äger Diva, det är ni väl värda....nu får ni ju vara med i Champion of Champions till påsk! Dömde idag gjorde Martin Johansson och såhär löd kritiken: "Kraftig hane med goda proportioner, kunde ha mer kraft i sitt nosparti.Bra hals, front, bröstkorg och bakställ.Rör sig med bra steg.Bra päls och färg!" Det va väl bra va? Vi är så nöjda som man kan bli! Cert och Bim på två utställningar på rad! Nu ska vi till Gällivare på Midsommarafton också...det ska bli skoj! Men man vet aldrig...bara för att det gått bra nu, betyder inte att det kommer gå bra då! Det kan gå precis hur som helst! Men jag fick iallafall några smarriga korvskivor som belöning för att jag stod så bra i ringen och va lugn och avslappnad mest hela tiden idag....Uma då? Ja, hon va ju också med idag förståss...hon va lika cool som alltid...det krävs nog något rejält för att få henne ur balans!

1 kommentar:

Jossan sa...

Grattis!!!
Vad roligt att det går bra för er! Och nu i Gällivare så tar ni väl BIRet då när inte Diva är med??!!??
Kram på er allihopa från oss här nere (som snart kommer upp)