söndag, december 06, 2009

2:a advent...

Hej hopp!
Nu har vi äntligen uppdaterat lite av det som hänt under hösten. Vi ska bli bättre på att skriva i fortsättningen.
För ungefär två veckor sedan så amputerades en bit av min svans. Jag bröt den ju tidigare i höstas, men den ville inte läka ihop och blodcirkulationen blev sämre och sämre så nu har vi opererat bort en bit. Bild kommer när det läkt ordentligt och jag slipper bandage. Uma den lilla busen skar sig i trampdynan ungefär samtidigt som jag opererades, så ett tag var vi två hundar med tratt här hemma. Nu är hon bättre i tassen, men har börjat löpa istället! Det är första gången hon löper, så det är lite ovant för mig...men än så länge går det bra!Nä nu har jag inte tid att skriva mer idag, matte ska baka adventsfika och då måste man ju vara med och övervaka det hela.... =)

1 kommentar:

Petra sa...

Äntligen! Som sagt =) Det är så roligt att läsa om era äventyr i skog och mark (& på utställningarna..) Jag blir så inspirerad!! & Tack för den fina kommentaren! Den värmde verkligen hjärtat!! Puss & Kram!! Ps. Du är välkommen när du vill! Utom då jag tentar...