tisdag, april 10, 2007

Påsklov


Hej hej!
Nu är påsken förbi, min första någonsin. Jag gillade det skarpt! Mattes moster Eva kom förbi oss på långfredagen , och av henne fick jag ett alldeles eget påskägg med massa smarriga gobitar! Det tog slut i ett huj.På påskaftonen skulle matte och husse äta lammfilé med hemmagjord bearnaisesås , matte har inte gjort det förut , och husse och jag hoppade högt av mattes avgrundsvrål när såsen skar sig, hihi, men på andra försöket så gick det bättre. Jag fick också lammfilé, på tallrik! Är det fest så är det! Husse har varit ledig några extra dagar i påsk , så han och jag har haft ett väldigt skönt och slappt påsklov, och varit massor i skogen. Matte har jobbat hela påsken. Nästa vecka ska vi på kurs igen på brukshundsklubben och Sofi från valpkursen ska va instruktör igen, jag gillar både henne och hennes prickiga Selma. Nu på eftermiddagen har jag och husse intagit sängen i ett av gästrummen , husse med sin dator och jag som passar på när tillfälle bjuds. Nä nu är det snart dags för min middag! So long!

Inga kommentarer: