söndag, november 12, 2006

Mera snö...


Idag har det kommit ännu mera snö! Minst 2 decimeter! Jag försökte hjälpa husse med snöskottningen men det var inte så lätt, jag tröttnade fort och då lekte vi istället... här har vi klättrat högst upp i snöhögen.(och högre lär den bli om det fortsätter så här!) Vi har också gått in till stan och grattat husses pappa på farsdag. Sickan har alltid så mycket smarrigare tuggmojänger än vad jag har...så jag lånade dem medan vi var där. Senare under kvällen tog vi en riktig långpromenad runt hela djupviken och tittade på de nybyggda husen allra längst bort mot vattnet...jag blev mer imponerad av de gigantiska snövallarna och all härlig snö som man kunde busa i och gräva i, superkul! Men väldigt vad trött man blir av att vara ute i snön hela dan, nu e de tv-kväll som gäller!

Inga kommentarer: