torsdag, november 30, 2006

Vår redan!

Hej! Det var över en vecka sedan sist, men det har inte hänt sådär jättemycket nytt...
det verkar dock ha blivit vår nu, nästan all snö är borta och det är varmt och skönt.
Dessutom tinar det fram roliga grejer, förra veckan hittade vi ju kongen , och igår hittade jag ett nästan nytt retriverkoppel som jag kom med till matte , kan säkert vara bra någon gång!
Jag växer mycket också , vissa veckor nästan ingenting och vissa med raketfart! Såhär ser jag då ut idag, det är ca en vecka kvar tills jag är sju månader gammal( står lite konstigt på bilden men ja, ni ser). vi hade tänkt anmäla oss till en till utställning i januari här i Piteå som vi fått tips om , men när matte ringde och frågade så visade det sig att det endast var för vorstehklubbens raser, typiskt! Det blir säkert fler utställningar fram på vårkanten iallafall, men det hade varit ett bra övningstillfälle för oss som inte är så vana ännu. Ikväll är det åter dags för jägarskolan för husse och matte , det är nu varje torsdagkväll som dom är där , men det gör inget då får jag soffan för mig själv..hihi!

Inga kommentarer: