onsdag, november 15, 2006

Ny leksak!



Matte har köpt mig en ny leksak! Det ska tydligen va en såndär smart leksak så man får fundera och klura en stund , men eftersom jag är så otroligt smart fattade jag ju nästan på en gång vad leken gick ut på! Man måste lyfta träklosarna rakt upp för att få bort dem från brädan , och under klossarna hade matte gömt små korvbitar och foderkulor! Smart och gott! Nu e de snart middagsdax och sedan är det fotboll på tv, matte ska kolla och jag ska snarka i soffan. Husse är fortfarande i England, men han kommer hem imorgon. Hoppas han har bättre väder än oss, här regnsnöar det en himla massa precis hela tiden. Tjock tung och klibbig blötsnö, vi blev dyngsura matte och jag, mest matte , för hon var tvungen att skotta uppfarten också..hehe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj Frej!
Ja du, den grejen har min matte också fixat åt mig. Dom måste tro vi är dumma som inte fattar att gottat ligger under, ha ha. Ja ja man får väl låtsas lite grann så hon blir nöjd, låtsas att det är LITE svårt, annars får man bara höra: Suck....och den som var så dyr! Nos och voff från Egon