måndag, november 13, 2006

Övergivna!

Idag har jag och matte blivit övergivna av husse. Han har åkt till England igen och vi saknar honom redan, jag och husse brukar dela på favoritsoffan så nu känns det väldigt tomt!
Jag och matte har iallafall förstrött oss med diverse aktiviteter bara vi två idag. Vi var ute två timmar mitt på dagen , och blandade både lek och allvar, jag måste erkänna att det där med att gå i koppel inte är min starka sida. Jag vet ju hur man gör å sådär..men det blir ju så himla trist efter en stund att man bara vill dra därifrån...så det tyckte matte att vi skulle träna lite mer på idag..suck! Som om det vore mitt problem! Hon får väl pinna på lite snabbare själv om hon ska med, istället för att jag ska vänta hela tiden! Nåja vi gjorde faktiskt en del roliga saker också. Efter middagen tränade vi inomhus en stund, just nu övar vi att hålla fast en grej i munnen tills matte säger loss, ibland får jag bära grejen länge och följa efter matte runt hela vardagsrummet innan jag får släppa. Det är faktiskt mycket roligare än det låter!Och ibland blir det korv som belöning....det är det bästa med träningen tycker jag! Gonatt gonatt!

Inga kommentarer: