onsdag, december 26, 2007

Nu är julen snart slut....




Hej hej!
Nu är julen snart slut för den här gången. Idag är det annandag jul. På julafton var både husses och mattes familjer här. och Sickan. Jag försökte leka med henne, men hon blir alltid så sur på mig. Medan matte stökade i köket med all maten, gick jag och husse ut och lekte en stund innan allt folk skulle komma. Det blev några fina julbilder.Fast snön är ju nästan borta nu, det är lite tråkigt. Igår jobbade matte hela dagen, det ska hon göra idag med, så jag och husse får roa oss själva bäst vi kan. Men ikväll ska vi till husses föräldrar och äta kalkon. Fast jag får kanske inte så mycket, bäst jag tar med några av julklappsbenen så att jag har nåt att göra. Till helgen kanske jag får tjejbesök också, det ska bli mycket spännande tycker jag! På nyår kommer det mera folk hit, Johan och Malin.Det är Johan som brukar komma med finfina fåglar till mig!
Ses å hörs!


1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan fräsi.
husse jobbar idag så du får försöka att sysselsätta matte ordentligt :)
här i Boliden har dom vinter visst e de fuskit!