måndag, december 31, 2007

Thekla


Hej!
Igår kom Thekla hit med sin matte Maria från Åsele. Thekla är en långhårstik som blir 6år under 2008. Hon är syrra till Quasimodo som ju blev jaktchampion i höstas. En mycket fin och trevlig tjej(först morrade hon åt mig!, men sen gick det bra!) De stannade över natten och för någon timme sedan åkte dom hem. Vi håller på att förbereda oss inför nyårskvällen för då kommer Malin och Johan hit och käkar med oss, det ska bli trevligt! Jag är helt slut , har friat nästan konstant sedan igår eftermiddags, och idag gav det utdelning kan man säga. 2 gånger.
Så jag har verkligen gjort mig förtjänt av lite oxfilé ikväll! Jag vill önska ett gott nytt år till alla jag känner! Gott Nytt År!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där uppe i norr.

Vi är superglada att allt gått bra med Frej och Thekla. Gud vad kära dom ser ut på bilderna! Vi hoppas på många "kottar".

Ha en gó fortsättning önskar familjen Ryberg (Pernilla & Rolf mé resten...)

Anonym sa...

Hej på er!!

Vad fin "lillkillen" blivit!
Och vad kul att han ska bli pappa!

Kramar från oss alla!

Anonym sa...

Kör hårt brorsan !!!