söndag, april 06, 2008

Nu är hon här!


Hej! Nu är lilla Uma här! I Fredags morse kl 6:10 åkte jag , husse och matte ner till Värmland. Det tog nästan hela dagen att åka dit, inte förrän klockan kvart i åtta på kvällen svängde vi in på Älviksholms gård hemma hos Pernilla och Rolf. Och igår morse styrde vi hemåt igen. Med oss hade vi Classic Dream´s Hathor , eller Uma som hon ska heta till vardags. Jag kan inte påstå att jag är lika imponerad av henne som matte och husse verkar vara... hon är hemskt liten så jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig mot henne ,och hon är väldigt kaxig. Går rätt fram till mig och tar mina saker som jag håller på med.... jag vågar inte riktigt säga till henne heller... jag måste nog lära mig att säga ifrån... vet bara inte hur jag ska göra det riktigt än... Men det ger sig väl. Jag är iallafall mycket större!

Inga kommentarer: