onsdag, oktober 24, 2007

Före och efter......


Hejs svejs!
Kände för lite före och efter-bilder. Nederst är jag nio veckor gammal och har bara bott hos husse och matte en knapp vecka. Jag hade väldigt långa öron och matskålen va bred, så jag doppade alltid öronen i maten när jag skulle äta. Vi hade en speciell handduk som vi enbart hade för att torka öronen med. Det va tider det! Bilden överst är tagen för någon vecka sedan, det har blivit en viss skillnad va?! Nu är jag stor och stark! (nåja, lite iallafall..) Imorgon packar vi bilen full med diverse attiraljer och styr söderut. Det är en jobbig bilfärd, men jag brukar mest sova. Desto roligare blir det ju att äntligen komma fram. Och på lördag e de upp till bevis! Fast skulle vi klanta oss får vi en ny chans på söndagen! I helgen som varit , hälsade vi på i Boden. Jag fick träffa några hästar, det va okej, men jag är alltid lite misstänksam mot dem, de är ju faktiskt rätt stora! Sedan lämnades jag hos mattes föräldrar, för matte och husse skulle ut och äta med några kompisar. Det gick väl an, mattes föräldrar är snälla, jag får korvbitar och ligga i soffan. Jag pep lite när husse och matte åkte, men sen gick allt bra. Ja just ja! Till alla ni som undrat!
Nu har matte tillslut bestämt sig ! Det blev svarta Prada-bågarna tillslut! Tack alla ni som röstat och hört av er med åsikter! Ses Å Hörs!

Inga kommentarer: