torsdag, oktober 04, 2007

Kanelbullens dag


Hej igen!
Idag är det ju kanelbullens dag så jag och matte har bakat. eller ja....jag har mest kollat på...
På eftermiddagen var det dags för en tur i spåret, matte och husse springer sen några veckor tillbaka minst tre mil i veckan. Så idag va det dags för ännu en mil i spåret. Jag tycker faktiskt att det är rätt kul att springa med dem, fast jag bryr mig inte om några fjantiga eljusspår, det är för amatörer. Jag plöjer rätt genom skogen istället. När vi kom hem höll det på att bli slagsmål nästan...matte ville ha tre kanelbullar, men husse tyckte att det räckte med två eftersom ju matte hade fått en arraksboll också. Matte blev gnällig och sur, men gav sig sen eftersom husse faktiskt hade rätt. Men jag fick iallafall en kanelbulle också...de va väldigt smaskiga! MUMS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo kanelbullar blev det här också...men jag fick bara en...suck världen är orättvis!!