onsdag, februari 20, 2008


Hej! Husse har åkt bort igen. Inge kul alls. Igårkväll hade vi mysigt, vi lekte på promenaden med bollen som matte och husse hittat igen efter några månaders frånvaro. Och så fick jag ju lukta på den fina räven som vi fått! När vi kom in bäddade matte min säng med rena fräscha lakan, så nu sover jag som en kung igen.( lakanen blir lite äckliga när man har snuttat ett tag på dem....tyvärr). På bilden som är överst har jag hämtat mattes vante, hon tappade den när hon letade grejer i fickan, vi hann gå iväg en bit ifrån den också innan hon såg att den låg på marken. Jag som är bra mycket snabbare än matte insåg genast situationens allvar och sprang raskt tillbaka och hämtade den igen! Nää ikväll ska jag inte bli långrandig....är för trött för det! Men jag måsta bara säga att nu har Matte en egen blogg! Där hon får skriva precis va hon vill.... gå gärna in och kika på den! www.lill-anna.blogspot.com Gonatt!

Inga kommentarer: