tisdag, februari 26, 2008

Full fart i skidspåret igen!

Hej! Hade ingen bild från idag så det blev Goofy-bilden från i helgen istället. Den får duga.
Äntligen har det blivit lite skidföre igen! Jag och matte va upp till spåret i morse och körde, i full fart! Ojj så roligt det va! Snön gnistrade i morgonsolen och luften kändes frisk och lite krispig. Vi va helt själva på Grisberget och det va extra bra, då kan man åka lite som man vill. Matte har mycke plugg idag så hon e rätt tråkig... när ska du sy min nya apport matte? Du har ju lovat! Vi måste börja träna me den snart , jag vill inte va den enda "i hela världen" som inte kan! I väntan på att matte ska plugga färdigt så vilar jag i soffan. Solen skiner som besatt utanför, egentligen skulle jag vilja gå ned på isen en sväng när det är så härligt ute. Kanske imorgon, om det är fint? I kväll när husse kommer är det ingen idé, man ska inte vara och gå där i mörkret. Isen är visserligen nog tjock, men man vet aldrig. Jag kanske kan följa med husse och jogga ikväll istället, det är också kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsvej! Jo det kommer bli tomt här även om vi behåller två..=)

Idag har de varit hos vet och blivet besiktigade.. Och allt gick bra.

ska ni ha en långhårig eller korthårig valp?

Ha det gott.

Katarina o de grå