fredag, februari 22, 2008

Lek & Hopp...

Hej! När wippsan va här visade hon va duktig hon är på att hoppa över saker. Jag har också börjat träna på det nu... Vi har hittat en lekpark där det är stockar i olika höjder som man kan hoppa över. Roligt är det...fast oj så jobbigt!Här pustar jag ut i en klätterställning. Annars tränar vi på som förut, mycket fotgående, inkallningar och stopp med både kommando och pipa. Lite apportering blir det också emellanåt, och så den sabla utställningsträningen...ååhh så jobbigt! Matte har köpt en 5-kilos påse med ris som ska va till fyllningen i den nya tungapporten som hon ska sy. Hon jobbar i helgen så till veckan först blir den klar....Ska bli spännande att prova om jag orkar den!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena snyggingen...
Är bra o hoppa omkring på saker o ting o rumpe muskler får man....

Jag tror jag är me pluttar för jag mådde inge bra imorse...o jag brukar spy vid 2-3v de andra gångerna jag vart dräktig.
Matte var så snäll o gav mej en biff bit...mums den slank ner fort den...hihihi...
Fortsätt att hoppa du för nu ska vi ut en sväng i blåsten.
//Wipps med matte o pain in the as ninja.