söndag, februari 24, 2008

Mera snö...



hejsan!
Igår var husse inge gla på mig, för jag var helt omöjlig sa han.... Men min husse ger sig aldrig så jag kom på att det var bäst att lyda istället för då får jag ju beröm och ibland lite godis!!!!
Men idag har det snöat ordentligt och även blåst en del, men det hindrar ju inte oss hårdingar från att gå ut och leka.
Vi gick ned på isen och vi var typ helt själva igår när det var bra väder var det massor me folk å hundar men det verkar som om dessa hundar inte vill gå ut då det är dåligt väder....
Hur som helst så sprang jag hur mycket som helst från kanten på den plogade vägen till vassen det är lika brett som värsta fältet men utan pippis..... husse sa att om jag skulle ha den farten på fältet så skulle jag lätt få ett första pris....

Föresten så har husse åxå börjat att ställa upp mig hemma & det går rätt bra han faktiskt, men matte får ju naturligtvis coacha så att det blir bra, men i helgen har hon jobbat phuuu så tråkigt men vi ska snart hämta henne jippiiiii

Inga kommentarer: