lördag, februari 09, 2008

Tjejbesök!




Hej hej! I Torsdags kom Wippsan med sin matte Anna hit och hälsade på några dagar.
Dom hade långt att åka så matte fick hämta dom från tågstationen i Älvsbyn. Dom hade åkt heeela natten! 160 mil med tåg! I torsdags lekte vi mest, men igår hände det grejer vill jag lova...hehehe! Två gånger. Wippsan gillar snö precis som jag så vi blev tvugna att busa lite på gården idag. Vi ska se om det kan bli lite roligheter senare , en sista gång innan hon åker. Hon ska till Kalix en sväng sedan för hennes matte är så skotersugen! Det är roligt med vinter! Så förhoppningsvis blir det små lurviga bebisar kring den 11-14 april. Spännande! Eftersom min mamma är långhår och Wippsans pappa också är det,så kan det bli både lång och korthåriga valpar. Wippsan har fått båda sorterna förut. Nu är det bara att vänta.


1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej! oj vad skoj för Frej att träffa tjejer. Och en bonus när man får ro om de lite extra =)

Japps vi har bestämt oss för en tik och en hane, min sambo vill ha en egen grå, så han ska få en hane =)

Och jag vill givetvis ha en tik =)

kramar skåne