tisdag, januari 16, 2007

Nu är det vardag igen...




Hej! Gissa om det är kul att röja runt rejält i skogen när det har nysnöat! Jag va bara tvungen att ta ett varv själv först innan vi kunde gå vidare, detta va förra veckan , uppe på berget som är nära där vi bor. Översta bilden visar från nu i helgen när matte jobbade och jag och husse åkte iväg till ett ännu större berg med ännu mera skog. Där såg vi nattslag efter hare och jag undersökte om det luktade fågel någonstans, sen tittade vi på den fina utsikten, man ser någon mil åt varje håll. Nu har matte börjat med sina C-kurser i nationalekonomin, verkar klurigt det där.... tur man slipper! Idag har husse varit i sthlm hela dagen och jobbat så matte va tvungen att ta bilen till skolan för att jag inte skulle behöva vara själv mer än några timmar( lång väntetid tills bussarna går ibland), det går bra att vara själv nu , jag blir varken rädd eller orolig , utan passar på att gå och lägga mig när jag blir själv . Men av en slump upptäckte dom tyvärr att jag brukar låna deras säng när dom är borta , det blev nog snopet för dom , som har skrutit om att jag minsann aldrig ens provar gå upp i sängen( inte när dom är hemma iaf..hihihi!) , Men dom har som sagt aldrig tagit mig på bar gärning så att säga ,bara sett att den släta fina bäddningen varit skrynklig...hehe!

Inga kommentarer: