tisdag, januari 30, 2007

På promenad med Tilda

Hej! Idag har jag varit själv fram till lunch, då sov jag mest. Sedan kom husse hem för att äta så han tog med mig ut en sväng också. Sedan vid tvåtiden kom matte hem från skolan. Strax efteråt kom mattes kompis Elin och hennes Golden Tilda. Jag har träffat Tilda förut , men det va ganska länge sedan nu , så gissa om jag blev glad och uppspelt!Jag va så ivrig så jag nästan inte hörde vad matte sa till mig , allt jag kunde tänka på var hur jag skulle kunna hälsa på Elin och Tilda så mycket som möjligt för att visa min uppskattning att dom va med. Nåja tillslut kom vi oss ner på isen iallafall , och då fick vi vara lösa. Och efter ett tag så lugnade jag ner mig också och då kunde vi gå en sväng där ute. Det va tyvärr rätt så kallt , så vi blev frusna efter en stund och gick hem. Men det var så roligt att träffa en kompis , så det ska vi göra om snart igen. Jag längtar redan!

Inga kommentarer: