måndag, januari 22, 2007

onda tassar...


Hej! Visst är det härligt med all snö och så, men idag va det -22 grader kallt! Inte så att jag klagar, det är lika kul att va ute ändå...men mina tassar tar stryk. Har fått tendens till självsprickor nu när det varit sådana kraftiga väderomslag. Men då får man ligga i husses famn och få tassarna insmorda med tjärsalvan. Hoppas det hjälper... Idag har jag varit själv mellan kvart över åtta och tolv på förmiddagen det gick bra. Sedan kom husse och hämtade mig och så va jag med på hans jobb på eftermiddagen. Jag har min plats brevid elementet,aaahhh skööönt! När vi kom hem va matte redan hemma och hade börjat med middagen. Hon har varit på skolan i Luleå idag. Bilderna ovan är från igår då vi tog en tur upp på berget i kylan och solskenet. Kan det inte va helg jämt? Vi har så kul då husse, matte och jag.

Inga kommentarer: